Вестник АТАКА

22 Юли 2017, 23:11:09
Добре дошъл/дошла, %1$s. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Радио Атака

Автор Тема: Ислямът, религията на терора  (Прочетена 33060 пъти)

dimitar4

  • Коментатор
  • ***
  • Популярност: -204
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1114
Re: Ислямът, религията на терора
« Отговор #30 -: 18 Април 2010, 16:04:57 »

гнусна ислямска пропаганда

Активен
"Ще сложа колкото се може повече турци на управленски позиции"

Бойко Борисов, Януари 2010

KpEMuKoBcu

  • Коментатор
  • ***
  • Популярност: 100
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 877
  • С НАМИ БОГЪ
Re: Ислямът, религията на терора
« Отговор #31 -: 18 Април 2010, 16:04:35 »

гнусна ислямска пропаганда


Тоя дано после си е дезинфектирал ръката.Маймуните бая зарази носат в днешно време.
Активен
JVT Design

Тошко Африкански

  • Герой
  • ****
  • Популярност: -708
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 3204
Re: Ислямът, религията на терора
« Отговор #32 -: 20 Април 2010, 19:07:33 »

Толерираната нетолерантност – настъплението на фундаменталния ислям в Европа

Преобладаващата част от имигрантите-мюсюлмани в страните от Стария континент демонстрират опасна склонност към идеите на ислямския радикализом. Това със сигурност не помага за интеграцията им в обществото

Д-р Брюс БАУЪР *

Израснал съм в Ню Йорк – град, който може би най-добре отговаря на определението “мултикултурен център”, при това само през няколко сгради от внушителния Ислямнски център, разположен на Трето авеню. Въпреки това, едва след като се преселих в Западна Европа, където живях първо в Амстердам, а след това и в Осло, се сблъсках с ежедневните прояви на фундаменталния ислям на Запад.

Именно в Амстердам разбрах, че над 7% от населението на Холандия и почти половината от жителите на нейната столица са чужденци. Като повечето от тях са мюсюлмани-фундаменталисти и дори десетилетия след пристигането си тук (турската и мароканска общности възникват през 70-те години на миналия век) остават неинтегрирани в обществото. За това не помага нито толерантното поведение на холандското правителство, нито на самите холандци. И неслучайно децата на имигрантите, родени и израстнали в страната, са наричани

“Второ поколение имигранти”

(същото явление впрочем, се наблюдава и в Германия, където има дори “трето поколение имигранти”). Много от тези младежи посещават частни мюсюлмански училища (повечето финансирани от холандската държава), където ги възпитават в духа на Корана, разрешаващ полигамията, но предвиждащ строги наказания за жените-прелюбодейки, както и за онези, станали жертва (!) на изнасилване, а също и за хомосексуалистите. Затова едва ли е учудващо, че в страна като Холандия, където са легализирани проституцията и хомосексуалните бракове, съществува дълбока културна пропаст между местните хора и мюсюлманската общност. В същото време тук съзнателно избягват да коментират проблема с ислямския фундаментализъм. Вероятно, защото се опасяват, че критиката срещу който и да било аспект на Исляма може да се възприеме като проява на расови или етнически предразсъдъци. Впрочем, в съседна Великобритания управляващата Лейбъристка партия дори прокара наскоро специален закон, забраняващ “критиката срещу религията”

И все пак, що за бъдеще очаква западния свят, където малцинството мюсюлмански фундаменталисти демонстрира тенденция към бърз растеж? Въпросът ми изглежда справедлив и важен. Но така и не можах да открия достатъчно задълбочено изследване, посветено на него. Разбира се, има много книги за Исляма и западния свят. Но, колкото и да е парадоксално, в много от тях се твърди, че “духовността” на мюсюлманските имигранти е тъкмо онова, от което се нуждае днес “декадентския” Запад. Така, в книгата си “Културният сблъсък” норвежецът Петер Норман Вааге характеризира моралните ограничения, типични за мюсюлманския фундаментализъм, като добродетел и дори като надежда за спасение на бездуховния Запад от “крайностите” на дивия капитализъм и секуларизма. Също толкова про-ислямистски са и тезите в книгата на Адам Лебор “Сърце, обърнато на Изток”. Според него, фундаменталният ислям има за западния свят същото значение като “добрата подправка за иначе безвкусното ястие”. Истината обаче е друга. Защото мюсюлманския фундаментализъм не се задоволява само да “придаде вкус на ястието”, той иска да промени самото “ястие”. Той не желае да бъде просто част от мултикултуралисткия “пъзел”, той иска “пъзелът” да изобразява нещо съвсем друго. И онези интелектуалци, които смятат, че западното общество може да приеме подобна религия като свой духовен компонент, всъщност демонстрират враждебност към истинските ценности на това общество. Неслучайно, в книгите си, цитираните по-горе автори не проронват и една добра дума за присъщите на Запада свободи, индивидуализма, равенството между половете или закрилата на малцинствата, а вместо това наблягат на “благочестието”, демонстрирано от мюсюлманите-фундаменталисти и “алчността и упадъка” на западните им “потисници”.

Впрочем, все пак успях да открия в Амстердам едно единствено изследване, посочващо опасната склонност на повечето мюсюлмански имигранти в Европа към фундаментализма и анализиращо неприятните последици от откровената им антипатия към западните ценности. Парадоксалното е, че авторът на тази книга, озаглавена “Предизвикателството на фундаментализма”, е мюсюлманин – професорът по международни отношения от Университета в Гьотинген Басам Тиби. (виж статията на английски в предният ми пост)

По-късно, премествайки се да живея в Осло, открих същата

Културна пропаст между местните жители и мюсюлманските имигранти

(които в Норвегия са предимно пакистанци). И тук децата на имигрантите се смятат не за норвежци, а за “второ поколение имигранти”, и тук властите, опасявайки се да не бъдат обвинени в “културен империализъм”, избягват да се месят в онова, което става вътре в имигрантската общност и което няма нищо общо с демократичната традиция в страната.

Насилствените бракове са нещо типично за мюсюлманските общности, не само в Норвегия, но и в цяла Европа. Обичайно е родителите да уговарят браковете на децата си без въобще да се съобразяват с желанията им. Някои мюсюлманки се опитват да избегнат това, търсейки подкрепата на местните власти. Реакцията на мюсюлманската общност в тези случаи е много показателна. Така, преди няколко години в левия британски ежедневник “Гардиън” се появи статия на един мюсюлманин-имигрант Фейсал Боди, остро осъждаща опитите на властите да помагат на подобни жени. Според Боди, това било “в открито противоречие с мюсюлманския импулс за запазване на семейството”. Припомняйки универсалната мюсюлманска вяра в “Шариата, този свод от закони, дефиниращи нашата религия”, която сравнява с “остър меч, не признаващ нито възрастовото, нито културното разделение”, той заключава, че британските власти трябва да признаят мюсюлманската общност в страната за “органично цяло” и я оставят сама да решава вътрешните си проблеми. Тоест, претендира за върховенство на мюсюлманското обичайно право спрямо британските закони, отричайки елементарните граждански права в името на груповата идентичност. Едва ли може да има нещо по-недемократично. И въпреки това, правителствата и медиите в Западна Европа продължават да демонстрират опасна възприемчивост към подобни аргументи, изтъквани от мюсюлманските лидери.

Показателно е, че докато в статия, посветена на насилствените бракове в ислямската общност, норвежкият вестник “Афтенпостен” определя проблема като “сблъсък между индивидуалистичния Запад и държащия на семейните ценности Изток”, само няколко дни преди атентата срещу Световния търговски център, друго популярно издание – “Дагбладед”, цитира данни на полицията, според които 65% от изнасилванията в Норвегия се извършват от имигранти (което на практика означава – от мюсюлмани). Парадоксалното в случая е, че според цитиран във вестника професор по социална антропология от Университета в Осло, причината за това е “предизвикателното облекло и поведение на норвежките жени от гледна точка на мюсюлманския морал”. А още по-парадоксално е, че вместо да подкрепи необходимостта имигрантите-мюсюлмани да възприемат ценностите на приютилото ги общество, въпросния професор заключава, че “норвежките жени трябва да разберат, че живеят в мултикултурно общество и да се съобразяват с това”.

Все пак, има и други гласове. Така, в една вдигнала доста шум статия, Шабана Рахман (израстнала в мюсюлманската общност на Осло) и Хеге Сторхауг изказват опасенията си, че “Норвегия може да се превърне в страна, живееща в условията на сегрегация, насилие и омраза… макар че все още малцина политици гледат на това сериозно”. Истината е, че повечето западноевропейци – от обикновения човек на улицата до политиците в парламента и полицаите на границата упорито предпочитат да си затварят очите пред все по-тревожните аспекти в поведението на мюсюлманските имигрантски общности, продължавайки

Да толерират нетолерантността

Никак не е трудно да свържем подобно поведение с идеите, натрапвани на западноевропееца в течение на десетилетия от левите кръгове, които открай време поставят “ценностите на общността” над индивидуалните права. Ако обаче коренните европейци и имигрантите-мюсюлмани действително желаят да съжителстват успешно на континента, последните трябва веднъж завинаги да се откажат от фундаментализма. Алтернативата за самите европейци пък е да жертват свободата, толерантността и онова уважение към индивидуалните права, които са в основата на западната цивилизация. Проблемът, впрочем, не засяга само Европа, същото се отнася и за Америка.

Разбира се, ситуацията в отделните европейски страни е различна. Така, Испания отчита изключителен ръст на имигрантите-мюсюлмани, чиито брой достигна 500 000, и сред които (според “Ню Йорк Таймс”) има “немалко ислямски терористи”. Във Франция, страната с най-голямо мюсюлманско население (5 млн.души), има хора като великия мюфтия на Марсилия Сохаб Беншейх, който не се страхува открито да изобличава фалша и мракобесието на фундаментализма, призовавайки за религиозни реформи, “десакрализация на всички мюсюлмански религиозни текстове и коментари” и превръщане на Исляма в религия проповядваща толерантност, уважаваща различията, подкрепяща отделянето на църквата от държавата, както и интеграцията на мюсюлманите в западните общества. Беншейх очевидно е тъкмо онзи тип водач, от който европейският ислям отчаяно се нуждае. Въпреки това обаче, той очевидно не се ползва с подкрепата на френското правителство, което предпочете да включи в новия Мюсюлмански съвет на Франция най-реакционно настроените, най-политизираните и най-фанатичните лидери на местната ислямска общност.

Последиците от тази политика в цяла Западна Европа проличаха особено ясно след 11септември 2001. В Дания, както и в много други западноевропейски държави, тълпи от мюсюлмани излязоха на улиците за да отпразнуват успешните атаки на терористите. Няколко дни по-късно хиляда ислямисти се събраха в Неребрьо за да протестират “против демокрацията”, призовавайки за “свещена война” срещу неверниците-датчани. Едва тогава се сетиха да реагират и част от датските политици. В парламента бе повдигнат въпросът за

“Ислямската инфилтрация”

в западния свят, а някои депутати дори квалифицираха Исляма, “не толкова като религия, колкото като философия на терора”. Междувременно, според наскоро публикувано изследване, след 60 години, мюсюлманите (които днес са 3% от населението) ще бъдат мнозинство в Дания.

Бавно, но сигурно започват да се променят и настроенията в обществото. “В моя клас, от 33 деца, 19 не могат да кажат и дума на датски – твърди във в-к “Афтенпостен” учител от Копенхаген – Това, което става е катастрофа за Дания”. На свой ред, доскорошна твърда привърженичка на “мултикултурализма” откровено признава, че вече не се чувства уютно в собствената си страна.

“Ако не сте със нас, сте против нас” – гневно обяви американският президент Буш непосредствено след 11 септември. Част от мюсюлманите в Европа ясно декларираха, че са с нас. Другите обаче, не по-малко ясно заявиха, че ще бъдат против. Така, един английски имам открито призова паството си “да моли Бога да унищожи враговете на Исляма, взривявайки земята под краката им”. Оттогава насам, нещата допълнително се усложниха от разгорелия се израело-палестински конфликт, както и от факта, че в повечето западноевропейски страни интелектуалните среди и медиите продължават да виждат в палестинците изключително жертви, а в израелтяните – най-вече агресори.

Неспособността на социалдемократическ ите партии да решат проблема с преодоляването на фундаментализма сред имигрантите-мюсюлмани и ускорят интеграцията им в обществото се оказа сред основните причини за възхода на консервативните и десни формации в Европа напоследък. По-важното обаче е друго – обикновените европейци започнаха най-после да осъзнават за какво всъщност става дума. Защото фундаменталният ислям не е свързан с расовата или етническа принадлежност на онези, които го изповядват. Той е, преди всичко, идеология. И неговите критици не са расисти, също както не са такива противниците на комунизма или нацизма. А що се отнася до онези имигранти-мюсюлмани, които, живеейки достатъчно дълго на Запад, демонстрират очевидно нежелание или неспособност да се адаптират, те трябва просто да бъдат изпратени обратно в родината си и заменени от хора, желаещи и можещи да се интегрират. Звучи крайно, но няма друга разумна алтернатива. Защото под въпрос са поставени не само основните свободи на всички европейци, но и тези на онези мюсюлмани, искрено желаещи да живеят там, където действително могат да бъдат самите себе си. Залогът, в крайна сметка, е самата западна цивилизация.

http://members.tripod.com/nie_monthly/nie10_02/islam.htm
Активен
   

svetozar

  • Гост
Re: Ислямът, религията на терора
« Отговор #33 -: 20 Април 2010, 20:08:44 »

друго популярно издание – “Дагбладед”, цитира данни на полицията, според които 65% от изнасилванията в Норвегия се извършват от имигранти (което на практика означава – от мюсюлмани).

Не бе, тези изнасилвания се извършват от евреи.
Активен

Morituri

  • Герой
  • ****
  • Популярност: 79
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 4814
  • Alea jacta est
Re: Ислямът, религията на терора
« Отговор #34 -: 20 Април 2010, 23:11:14 »

Толерираната нетолерантност – настъплението на фундаменталния ислям в Европа

Преобладаващата част от имигрантите-мюсюлмани в страните от Стария континент демонстрират опасна склонност към идеите на ислямския радикализом. Това със сигурност не помага за интеграцията им в обществото

Д-р Брюс БАУЪР *


Тъпи западняци,ако се бяха поучили от опита на балканските народи щяха да са наясно какво значи мусюлмани и какво става като са ти на главата,не тепърва да ми пишат статии.
Е поне са почнали да се усещат.
Активен
"Show me just what Muhammad brought that was new and there you will find things only evil and inhuman, such as his command to spread by the sword the faith he preached."

Amenhotep

  • Шампион
  • *****
  • Популярност: 17
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 17600
  • Доброму добро да прави, злому с ножа по главата!
    • Клипчета
Re: Ислямът, религията на терора
« Отговор #35 -: 25 Април 2010, 22:10:47 »

Ислямистки Фанатици - Джихадисти от цял свят на Балканите

http://vbox7.com/play:3e6c6f0b


/Вече има и субтитри/
« Последна редакция: 25 Април 2010, 23:11:18 от Amenhotep »
Активен

Amenhotep

  • Шампион
  • *****
  • Популярност: 17
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 17600
  • Доброму добро да прави, злому с ножа по главата!
    • Клипчета
Re: Ислямът, религията на терора
« Отговор #36 -: 26 Април 2010, 10:10:36 »

Бомба до колата на британския посланик в Йемен

Бомба избухна край автомобила на британския посланик в Йемен. Атентаторът - самоубиец е загинал на място.

Посланикът е невредим.

Посланик Том Торлот пътувал към посолството в столицата Сана, когато край автоколоната избухнала бомба.

Атаките на бойци от радикални групировки в Йемен се засилиха, след като самите власти активизираха борбата с укриващите се в страната терористи в края на 2009 година.
Това стана след неуспешния атентат срещу самолет в САЩ, отговорност за който пое „Ал Кайда".


Разследването установи, че терористът е бил подготвян за операцията именно в тренировъчни лагери в Йемен, а САЩ предупредиха, че страната се превръща в глобален риск, по-опасен дори и от Афганистан и Пакистан, тъй като представлява идеално убежище за укриващи се терористи.

Amenhotep

  • Шампион
  • *****
  • Популярност: 17
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 17600
  • Доброму добро да прави, злому с ножа по главата!
    • Клипчета
Re: Ислямът, религията на терора
« Отговор #37 -: 28 Април 2010, 20:08:58 »

Половината от европейците се противопоставят на носенето на ислямски забрадки в училища

28 април 2010 | 17:51 | Агенция "Фокус"

Maдрид. Малко над половината от европейците се противопоставят на носенето на ислямски забрадки в училищата, но подкрепят наличието на разпятия в класните стаи, според испанско проучване, предаде АФП.
Общо 52,6% от допитаните в 12 страни-членки на ЕС се „противопоставят” или „категорично се противопоставят” на ислямски забрадки в училищата, според резултатите от изследването. Опозицията е най-сериозна в България (84,3%) и Франция (68,7%), а най-ниска – в Полша (25,6%), следвана от Дания (28,1%).
В проучването са взели участие още Белгия, Великобритания, Германия, Гърция, Италия, Португалия и Швеция.

dimitar4

  • Коментатор
  • ***
  • Популярност: -204
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 1114
Re: Ислямът, религията на терора
« Отговор #38 -: 28 Април 2010, 21:09:11 »

А ето с какво заглавие е представена новината в dnevnik.bg

"Българите са най-големите врагове на ислямските забрадки в училище"
Активен
"Ще сложа колкото се може повече турци на управленски позиции"

Бойко Борисов, Януари 2010

Hatshepsut

  • Герой
  • ****
  • Популярност: 413
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2728
  • Дълг и чест
    • Български Националисти
Re: Ислямът, религията на терора
« Отговор #39 -: 29 Април 2010, 06:06:44 »

А ето с какво заглавие е представена новината в dnevnik.bg

"Българите са най-големите врагове на ислямските забрадки в училище"


Поне в едно нещо да сме на първо място в ЕС. Този висок процент на неодобрение на ислямското облекло в България може само да ни радва  8)
 
Активен

Тимур и неговите командос

  • Редовен
  • **
  • Популярност: 43
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 315
  • ARIAN PRIDE
Re: Ислямът, религията на терора
« Отговор #40 -: 29 Април 2010, 12:12:56 »

Активен
ТИМУР И НЕГОВИТЕ КОМАНДОСИ

snaiper

  • Гост
Re: Ислямът, религията на терора
« Отговор #41 -: 29 Април 2010, 21:09:28 »


Мангала май искада се включи :D Колко жадно гледа.
Активен

Amenhotep

  • Шампион
  • *****
  • Популярност: 17
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 17600
  • Доброму добро да прави, злому с ножа по главата!
    • Клипчета
Re: Ислямът, религията на терора
« Отговор #42 -: 02 Май 2010, 17:05:42 »

Евродепутат иска забрана на бурката в целия ЕС

Белгия гласува подобно ограничение




Заместник-председателят на ЕП и лидер на германските либерали Силвана Кох-Мехрин призова бурката да бъде забранена в целия Европейски съюз.

Бих искала Германия, както и цяла Европа, да забранят носенето на бурката във всичките й форми”, заяви Кох-Мехрин пред „Билд ам Зонтаг”.

Бурката представлява нарушаване на правата на жените, това е подвижен затвор”, отсъди германският евродепутат.

В петък долната камара на белгийския парламент прие забрана за носенето на бурка и никаб на обществени места в страната.

Тошко Африкански

  • Герой
  • ****
  • Популярност: -708
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 3204
Re: Ислямът, религията на терора
« Отговор #43 -: 02 Май 2010, 17:05:59 »

Някой ми беше казал, че въпросната госпожа е омъжена за мюсюлманин (турчин?) и от там идва и второто и фамилно име Мехрин. Не знам дали е вярно, но ако е, то това означава, че съпругът и е рядко цивилизован и съвременен мюсюлманин, от когото останалите могат да вземат пример.

Активен
   

Amenhotep

  • Шампион
  • *****
  • Популярност: 17
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 17600
  • Доброму добро да прави, злому с ножа по главата!
    • Клипчета
Re: Ислямът, религията на терора
« Отговор #44 -: 02 Май 2010, 17:05:29 »

рядко цивилизован и съвременен мюсюлманин

Даа ... всички сме чували за тия цивилизовани и съвременни мюсюлмани ... ама някой виждал ли ги е?
 


SMF 2.0.6 | SMF © 2011, Simple Machines
Никоя част от този сайт не може да бъде копирана или репродуцирана, освен след писмено съгласие от страна на АТАКА © 2006 - Всички права запазени.